TURK.TV

Pinocchio 2019

دوبله فارسیکیفیت   1080p  720p 📽داستان فیلم پینوکیوپینوکیو (نام اصلی : Pinocchio) درباره یک نجار پیر به نام ژپتو (روبرتو بنینی) است که یک عروسک چوبی به نام پینوکیو می سازد تا از تن

Pinocchio 2019

TURK.TV

Pinocchio 2019 دانلود کاور با اندازه اصلی
کد 2
خلاصه داستان :

دوبله فارسیکیفیت   1080p  720p 📽داستان فیلم پینوکیوپینوکیو (نام اصلی : Pinocchio) درباره یک نجار پیر به نام ژپتو (روبرتو بنینی) است که یک عروسک چوبی به نام پینوکیو می سازد تا از تن ادامه متن

  • زمان انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 11:11
  • 49 مشاهده
  • ارسال شده توسط : علیرضا
  • تعداد دیدگاه : 0
  • گزارش خرابی

دوبله فارسی

کیفیت   1080p  720p 

📽داستان فیلم پینوکیو

پینوکیو (نام اصلی : Pinocchio) درباره یک نجار پیر به نام ژپتو (روبرتو بنینی) است که یک عروسک چوبی به نام پینوکیو می سازد تا از تنهایی خلاص شود. اما داستان از آنجا شروع می شود که این پسرک چوبی، زنده می شود و می تواند حرف بزند و این تازه آغاز ماجراجویی های پسرکی بازیگوش به نام پینوکیو است.


 🎬درباره فیلم پینوکیو

فیلم پینوکیو : به کارگردانی ماتئو گارونه در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایتالیا و فرانسه و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم فدریکو ایلاپی، روبرتو بنیینی، روکو پاپالئو، ماسیمو چکرینی، مارین واکت , جیجی پرویتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود با لینک مستقیم 1.88GB mkv 1080p دانلود با لینک مستقیم 1.0GB mkv 720p
کد امنیتی رفرش

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

خرید اشتراک ویژه

- برخی از پست های سایت ویژه هستند؛ برای مشاهده این نوع پست ها نیاز به ارتقاء حساب کاربری خود دارید.
- برای خرید اشتراک ویژه حتما در سایت عضو شوید؛ سپس در فرم خرید اشتراک ویژه نام کاربری خود را وارد کنید تا اشتراک ویژه برای شما اعمال شود بعد از خرید اشتراک شما طی 48 ساعت آینده فعال میشود.

خرید اشتراک ویژه